Welcome to fahmie's blog | Dashboard | +Follow
Animated Pink Pencil
Your Superman
Bonjour!



hye stalker ! haha..my name is Muhammad Fahmi bin Mohd Zin..age 19 years old on 30 of april..Study At Uitm Jengka Pahang and I'm from Meru Klang..I'm just a simple person..hehe..that's all..enjoy reading and do follow mine and leave your foot prints on my tagboard okay..kerjasama anda amat di hargai :D


Travel this

Story About Links Stuff


Tagboard




Thursday 25 October 2012 | 01:21 | 0 Love
Hello-2..(Assalamaualaikum)
Hey-2 Nama saya Muhammad Fahmi Bin Mohd Zin..^_^ (Muka biasa je)
Saya merupakan student Diploma Planting Industry Management..^_^ atau dikenali sebagai Budak Ladang..heheeee...Saya ni baru je habis Part 3..X lama lagi masuk Part 4 pulak..^_^ Perjalanan masih panjang lagi..hehe..Saya belajar di jengka Pahang iaitu Bandar Tungku Abadul Razak.^_^
Tempatnya x de la menarik sngat..Banyak. pokok kelapa sawit..:D datang la sini..kalau nak tau seuasana jengka..^_^ hehhee...
Orang panggil Uitm Khazanah Alam.^_^

Aku harap aku berjaya mengahbiskan pelajaran aku dengan jayanya..^_^ (insyaallah)
Nak menajadi seorang berjaya itu bukan sesuatu yang mudah banyak halangan yang perlu kita tempuhi.:D Bermula dari bawah dan lama-2 kita akan berada Di atas..^_
^



Older Post | Newer Post