Welcome to fahmie's blog | Dashboard | +Follow
Animated Pink Pencil
Your Superman
Bonjour!



hye stalker ! haha..my name is Muhammad Fahmi bin Mohd Zin..age 19 years old on 30 of april..Study At Uitm Jengka Pahang and I'm from Meru Klang..I'm just a simple person..hehe..that's all..enjoy reading and do follow mine and leave your foot prints on my tagboard okay..kerjasama anda amat di hargai :D


Travel this

Story About Links Stuff


Tagboard




Gedik-2 Kami.^_^
Thursday, 7 June 2012 | 08:50 | 0 Love

Pertemuan kami bermula di sebuah kilang iaitu kilang top glove di mana di situlah tempat kami bekerja dan mencari rezeki..!!Pada mulanya kami semua bukan lah mengenali antara satu sama lain kecuali aku hanye mengenali Abdul mubin..^_^.Setelah beberapa hari bekerja baru lah kami mengenali antara satu sama lain’walaupon pada mulanya agak malu juga lah untuk betegur sapa..>.<
Di situ lah aku dapat mengenali Abdul mubin,’’Kak Fatin, Kak Fiza, Kak Haiza, Kak Fuza, EkiN, Nadya, Ieda, Aliff dan juga Hizan..^_^

Ini ade lah hangout kami yang pertama kalinya di AEON Bukit Tinggi..(haha)…

Antara akitiviti yang dilakukan ialah menonton wayang cerita MAN IN BALACK 3(MIB).ceritanya agak kelakar jugalah tapi ianya menarik..^_^.Seterusya shoping..!!! mcm-2 jugak lah diorang beli especially si Ieda,Nadya… Mubin pon beleh tahan smpai 4 baju dia beli kaya betol dia nie..^_^(haha) kak fatin shoping bag barunye..!! boleh tahan lah lwanye..!!! kami yg lain hanye tngok saje..sbb bukan kaye mcm diorang mcm-2 nak dibelinye ha..!!! (haha)

Seterusnya,kitorang bertolak ke Klang Prade untuk bermain bowling..!!

Seronok memang lah sernok main bowling tapi yang tak seronoknya kalah lawan bowling dengan kak Fatin dan Nadya..diorang ni memang hebat susah untuk digugat..ntah ape lah agknye diorang mandrem aku smpai aku boleh kalah…!!!(sbnarnye aku malu kalah ngn diorang ni haha..tapi ape pon sebagai lelaki kene la cool..^_^)
si Ieda dgan Ekin boleh tahan jugaklah diorang main bowling.nak kate hebat tu memang hebat…!!!tapi diorang suke sngt baling bola bowling tu ke dalam longkang..haish.!!! seronok ye baling bola dalam longkang(haha)!!!! Lakar-2 je diorang nie..^_^(jgn marah)

Akhir sekali,adalah saat-2 yg ku nanti kan dalam hidup nie iaitu si Ekin belanja aku mkan MCD…!! ^_^

Permpuan belanja lelaki mkan..itu kan perkara biasa..^_^(haha)..bukan ape kami sebenarnya pernah mengadakan satu pertanding yg agak kelakar jugak lah..!! Tapi nasib baik pertandingan tuh di menangi aku..kalau x aku yg kene belanja dia mkan..!!! haha..walau ape pon pertandingan tuh agak sengit jugak lah..!!!>.< tapi budak..!! ni memang bagus..x pernah rase nak mengalah..!!!kalo boleh dia memang nak selalu menang lah…!!!(haha) ape pon kau memang budak yg x pernah rase putus asa..!(bgus-2 teruskancaiyok-2…)^_^


Older Post | Newer Post