Welcome to fahmie's blog | Dashboard | +Follow
Animated Pink Pencil
Your Superman
Bonjour!



hye stalker ! haha..my name is Muhammad Fahmi bin Mohd Zin..age 19 years old on 30 of april..Study At Uitm Jengka Pahang and I'm from Meru Klang..I'm just a simple person..hehe..that's all..enjoy reading and do follow mine and leave your foot prints on my tagboard okay..kerjasama anda amat di hargai :D


Travel this

Story About Links Stuff


Tagboard




Kawan-kawan:-))
Friday, 28 October 2011 | 09:08 | 0 Love

Kawan-kawan.!!!!
Ini gambar waktu graduation form 5 di sekolah SMK MERU...!!
memang seronok dapat bergambar sama-sama....
haha....!!!!O.o

Memang dah lama sangat aku tak jumpa diorang nie...!!
rindu gila zaman persekolahan..!!
rase macam nak masuk balik zaman persekolahan nie..
tapi ape kan daya mase yang berlalu tak akan kembali walaupon sesaat...
betol tak...!!!
Banyak kenangan yang tak dapat dilupakan mase zaman persekolahan..!!
espicially time exam...
memang seronok ajak lawan sape yang dapat keputusan ok mase exam..
tapi aku tak penah menang lawan musuh ketat aku.
budak tu memang susah nak dikalahkan....
walaupon aku tak berjaya kalahkan....
sekurang-kurangnya aku mencuba....!!!
haha..!!!!:))


Older Post | Newer Post